среда, 1 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання. Гр. № 26.


Для групи № 26.
УРОК ГЕОМЕТРІЇ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА СКАЛЯРНИЙ ДОБУТОК ВЕКТОРІВ, КУТ МІЖ ВЕКТОРАМИ.
Формування компетентностей:
• предметна компетентність: удосконалити вміння розв'язувати задачі з теми «Вектори у просторі»;
• ключові компетентності:
• уміння вчитися впродовж життя — коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності;
• спілкування державною мовою — розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово);
Тип уроку: узагальнення і вдосконалення знань і вмінь.
Хід уроку
І. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
1. Теоретичний матеріал за підручником Мерзляк А. Г. «Математика»  -10кл. К.: Гімназія,2018р.
2. Виконання тестових завдань із подальшою самоперевіркою і самооцінюванням.
Виконати обидва варіанти. Розв'язки мають бути в зошиті.
Варіант 1
1) Чому дорівнює скалярний добуток векторів 

А. 6. Б. 22. В. 16. Г. -6.
2) Задано вектори                            
 При якому значенні x   

А. 3. Б. 0. В. 7/4. Г. -3.
3) Чому дорівнює кут між векторами   

А. 0°. Б. 60°. В. 90°. Г. 120°.
Варіант 2
1) Чому дорівнює скалярний добуток векторів  

А. 1. Б. -11. В. 11. Г. -7.
2) Задано вектори 
 При якому значенні у 

А. 5. Б. 4. В. 0. Г. 5/2.
3) Чому дорівнює кут між векторами   

А. 0°. Б. 60°. В. 90°. Г. 120°.
Відповіді:
Варіант 1. 1) В. 2) А. 3) Б.
Варіант 2. 1) А. 2) Б. 3) Г.
3. Виконання завдань на встановлення відповідності
Встановіть відповідність між вектором (1-4) і перпендикулярним йому вектором (А-Д).

Відповіді:
Варіант 1. 1 — В. 2 — Д. 3 — А. 4 — Б.
Варіант 2. 1 — Д. 2 — А. 3 — Б. 4 — В.
ІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.
1.     Розв’язування задач. Розібрати ці задачі, записати в зошит.
Пригадаємо:.

Відповідь:  



Відповідь: 5,5.
ІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. (Виконати два варіанти).
2. Самостійна робота
Варіант 1
1) Точки A(3;-1;1), B(1;-1;3), C(3;1;-1) є вершинами трикутника. Знайдіть кут ABC.
2) Обчисліть площу паралелограма, побудованого на векторах 
 

Варіант 2
1) Точки A(-1;-2;4), B(-4;-2;0), C(3;-2;1) є вершинами трикутника. Знайдіть кут трикутника при вершині A.
2) Обчисліть площу паралелограма, побудованого на векторах 
 

Відповіді: Вказівка: Варіант 1. 1)  Знайдіть координати векторів ВА і ВС, а потім кут між цими векторами.
2) Знайдіть довжини (модулі) цих векторів. Потім кут між цими векторами. Потім обчисліть площу паралелограма за формулою:
             де φ-кут між векторами 
Варіант 2. 1) 1)  Знайдіть координати векторів АВ і АС, а потім кут між цими векторами.
2) Знайдіть довжини (модулі) цих векторів. Потім кут між цими векторами. Потім обчисліть площу паралелограма за формулою:
   де φ-кут між векторами 

Комментариев нет:

Отправить комментарий