Для групи № 26.
УРОК ГЕОМЕТРІЇ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА СКАЛЯРНИЙ ДОБУТОК ВЕКТОРІВ, КУТ МІЖ
ВЕКТОРАМИ.
Формування
компетентностей:
• предметна
компетентність: удосконалити вміння розв'язувати задачі з теми «Вектори у
просторі»;
• ключові
компетентності:
•
уміння вчитися впродовж життя — коригувати та оцінювати результати своєї
навчальної діяльності; прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності;
•
спілкування державною мовою — розуміти, пояснювати і перетворювати тексти
математичних задач (усно і письмово);
Тип
уроку: узагальнення і вдосконалення знань і вмінь.
Хід
уроку
І.
ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
1. Теоретичний
матеріал за підручником Мерзляк А. Г. «Математика» -10кл. К.: Гімназія,2018р.
2.
Виконання тестових завдань із подальшою самоперевіркою і самооцінюванням.
Виконати обидва варіанти. Розв'язки мають бути в зошиті.
Варіант
1
1)
Чому дорівнює скалярний добуток векторів
А.
6. Б. 22. В. 16. Г. -6.
А.
3. Б. 0. В. 7/4. Г. -3.
3)
Чому дорівнює кут між векторами
А.
0°. Б. 60°. В. 90°. Г. 120°.
Варіант
2
1)
Чому дорівнює скалярний добуток векторів
А.
1. Б. -11. В. 11. Г. -7.
2)
Задано вектори
При якому значенні у
А.
5. Б. 4. В. 0. Г. 5/2.
3)
Чому дорівнює кут між векторами
А.
0°. Б. 60°. В. 90°. Г. 120°.
Відповіді:
Варіант
1. 1) В. 2) А. 3) Б.
Варіант
2. 1) А. 2) Б. 3) Г.
3.
Виконання завдань на встановлення відповідності
Встановіть
відповідність між вектором (1-4) і перпендикулярним йому вектором (А-Д).
Відповіді:
Варіант
1. 1 — В. 2 — Д. 3 — А. 4 — Б.
Варіант
2. 1 — Д. 2 — А. 3 — Б. 4 — В.
ІІ.
УДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.
1.
Розв’язування задач. Розібрати ці
задачі, записати в зошит.
Пригадаємо:.
Відповідь:
Відповідь:
5,5.
ІІІ.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. (Виконати два варіанти).
2.
Самостійна робота
Варіант
1
1)
Точки A(3;-1;1), B(1;-1;3), C(3;1;-1) є вершинами трикутника. Знайдіть кут ABC.
2)
Обчисліть площу паралелограма, побудованого на векторах
Варіант
2
1)
Точки A(-1;-2;4), B(-4;-2;0), C(3;-2;1) є вершинами трикутника. Знайдіть кут
трикутника при вершині A.
2)
Обчисліть площу паралелограма, побудованого на векторах
Відповіді:
Вказівка: Варіант
1. 1) Знайдіть координати
векторів ВА і ВС, а потім кут між цими векторами.
2) Знайдіть
довжини (модулі) цих векторів. Потім кут між цими векторами. Потім обчисліть
площу паралелограма за формулою:
Варіант 2. 1) 1) Знайдіть координати векторів АВ і АС, а потім
кут між цими векторами.
2) Знайдіть
довжини (модулі) цих векторів. Потім кут між цими векторами. Потім обчисліть
площу паралелограма за формулою:
Комментариев нет:
Отправить комментарий